Canon EF 100-400 mm IS USM SOLGT

Dette emne indeholder 9 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Jørn Berg Lund 12 år, 1 måned siden.
Oprettet af
annajytte
Medlem

Har kun været brugt få gange, Fremtræder fuldstændigt som nyt.

Taske og modlysblænde medfølger.

Originalemballage og faktura forefindes.

Købt 20.6.2011 for 10.995 kr. (Kamerahuset)

Sælges for 8.000 kr.

Canon EF 100-400 mm IS USM

Beskriv dit billede

Hej Jytte

Hvad siger du til – 7.300 – og du får pengene omgående – og hvis på sjælland – så afhenter jeg d.d.

 

MVH Jørn Lund

Hej Jytte

 

Du ved at det er som med brugte biler lige over kantstenen wink

 Få 7500 imorgen – hvis du er på Sjælland og jeg kommer og forventer en kop kaffe også.

 

MVH Jørn


annajytte
Medlem

    Hej Jørn

    Jeg er fra Solrød, nord for Køge.

    du kan ringe på min mobil 3025 0652 i morgen og evt. komme fredag efter kl. 15.00.

     

    mvh Jytte


    annajytte
    Medlem

      Har du fortrudt? Jeg accepterer prisen på 7500  og har kaffen klar når du kommer!  Ring, hvis du stadig er interesseret og lad os aftale nærmere om tid m.v.

      mvh Jytte

      Har ikke fortrudt – jeg ringer lige og aftaler med dig imorgen på et eller andet tidspunkt .

      MVH Jørn

      exif | Aperture: f/1.8 | Camera: Canon Canon EOS 5D | Exposure time: "10 | Focal length: 85 mm | ISO: 50

      Hej Jytte

      Ringer imorgen – har travlt med at få mit projekt søsat

      World Photographers Donation for World Aid

      se her:

      http://worldphotographersdonationforworldaid.org/ 

       

      MVH Jørn

      exif | Aperture: f/2.8 | Camera: Canon Canon EOS 5D | Exposure compensation: -1 | Exposure time: "30 | Focal length: 85 mm | ISO: 50

      Hej Jytte

       

      Send dine oplysninger på [email protected]

      og så overfører jeg pengene straks

       

      jeg afhenter som aftalt fredag morgen mellem 7-7.30 og glæder mig helt vildt til at tage det i brug.

      MVH

      http://worldphotographersdonationforworldaid.org/index.html 

       

      Jørn Berg Lund

      Hej Jørn !!!

      Meget spændende projekt du har gang i, kunne ikke undgå lige at falde over det jo – hvis det har interesse må du meget gerne sende mig en mail på [email protected] – har nogle ideer og måske noget til forbedring, uden du må forstå det negativt!

      Hilsen Sandra

      Hej Jytte

       

      Jeg er super glad for købet – og forventer at jeg snart lægger nogle gode skud skal lige vænne mig til det nye legetøj/proff værktøj

       

      MVH Jørn

      Du skal være logget ind for at fortsætte