Morgensolen 24/01-2012

Dette emne indeholder 5 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Sandra Hjulskov 12 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
Anders Jensen
Medlem

Morgensolen strålede for den lille ny prinsesse 

Beskriv dit billede

Rigtigt flot billede.

Kan du sige lidt om hvilke kameraindstillinger du brugte, og hvordan du har redigeret det?

Hej Peter (Takker)

Manuel

F/20

1/25s

Rettet til – højlys skarphed -kontrast billede er næsten som det er taget og selvfølgelig på stativ

mvh Anders j

http://www.photojensen.dk

Fantastisk billede !!!!! Jeg må indrømme jeg er dybt frustreret over de sidste 3 dages, viduderlige vejr fra morgenstunden af ! Jeg bor i Vejle og læser i Aarhus, så jeg tager toget hver morgen. Og denne tur er langs vejlefjord og også skanderborgsøerne – og åh gud hvor jeg dog har været deprimeret når jeg de sidste dage er kommet forbi de smukkeste solopgange, med frostlandskab og fuldstændig stillestående vand disse steder!!!! Kæft hvor har jeg overvejet at skippe forelæsningerne og hente kameraet – men så er det jo for sent desværre ! Rart at se at der er nogen der har fanget den disse dage. Jeg håber SÅ meget på vejret fortsætter til weekenden, for så skal jeg godt nok ud tidlig morgen !!!!! Hmm….

Hej Sandra

Forstår godt din frustration,jeg var så heldig at have fri i 14 dage så jeg har været ude næsten vejr morgen for at se solen stå op det er god øvelse og man får masser af frisk luft oven i,ja hvis man kunne ville jeg også skippe arbejde og kun koncentrere mig om fotografering syntes det er en dejlig hobby og møder en masse mennesker med samme interesse,så held og lykke i weekendten Sandra.

Og Tak for kikket.

Mvh Anders j

Skønt skønt, vil ikke sige jeg er bare en smule jaloux 🙂 hehe… Men super fedt du kom afsted… Jeg håber også virkelig jeg kan nå den i weekenden, ville være kanon 🙂 Glæder mig til flere billeder herinde fra dig 🙂

Du skal være logget ind for at fortsætte