Svalbard Med Urri 2009

Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Sandra Hjulskov 12 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
Peder Pan
Medlem

Med tur til Svaldbard med Urri Golmann, skibet Quest med en fantastisk besætning der var god til at spejde nogle af de mange dyr, og fortællinger af den forholdsvis unge historie, som Svaldbard  har at gemme

 

Mvh Peder Palshøj Pedersen

 

Beskriv dit billede Et af 4 isbjørne vi var heldige at se

exif | Aperture: f/8 | Camera: Canon Canon EOS-1Ds Mark III | Exposure time: 1/320 | Focal length: 420 mm | ISO: 200 | White balance: 1

Beskriv dit billede

exif | Aperture: f/7.1 | Camera: Canon Canon EOS-1Ds Mark III | Exposure time: 1/320 | Focal length: 420 mm | ISO: 200 | White balance: 1

Beskriv dit billede

exif | Aperture: f/7.1 | Camera: Canon Canon EOS-1Ds Mark III | Exposure time: 1/320 | Focal length: 420 mm | ISO: 200 | White balance: 1

Beskriv dit billede

exif | Aperture: f/8 | Camera: Canon Canon EOS-1Ds Mark III | Exposure time: 1/320 | Focal length: 420 mm | ISO: 200 | White balance: 1

Fantastiske billeder, som sædvanlig, når de kommer fra dig Peder 🙂 du må endelig sige til hvis du har brug for selskab på dine mange ture, jeg kunne godt bruge et smut til Svaldbard 😛


Peder Pan
Medlem

     

    Hej sandra

     

    tak for kommentaren- Jesper der har lært mig nat foto og jeg tager til Longyaerbyen den 19-01 for at tage nordlys foto – så vi håber det bedste- det eneste der kan ødelægge fotoerne er hvis der er storm i alle dage- glæder mig til at vise nogle af dem. men skal ikke sælge bjørnen inden den er skudt

     

    Mvh peder

    Hahah helt fantastisk ! Og nej det skal man ikke, men ville godt nok være uheldigt hvis alle dage var dårlige! Jeg håber på det bedste, og glæder mig meget til at se resultatet 🙂

    Du skal være logget ind for at fortsætte