Creative Cloud opdateringsproblemer

Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  Ole Klinkby 8 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
Ole Klinkby
Medlem

Jeg har det seneste halve år abonneret på Lightroom CC og Photoshop CC. Det har i den tid fungeret meget tilfredsstillende med flere opdateringer.
Nu har jeg desværre fået det problem, at jeg ikke længere kan opdatere programmerne. Hver gang jeg forsøger at opdatere, får jeg meddelelse om, at opdateringen mislykkes og beskeden: ”Kunne ikke kontakte Adobes servere. Kontroller, om du har forbindelse til internettet, tjek firewall-indstillingerne, og prøv derefter igen.”
Jeg har selvfølgelig sikret mig, at der er forbindelse til internettet og at firewallen i Windows er slået fra (der er ingen firewall-funktion i routeren), ligesom jeg har prøvet at afinstalleret og geninstalleret Creative Cloud. Ingen af disse tiltag har dog ændret på problemet. Problemet er det samme i Windows 7 og Windows 10 – selv med helt “rene” installationer.
Jeg vil være meget taknemmelig for gode råd til, hvordan problemet løses.


Ole Klinkby
Medlem

    Efter Adobes seneste opdatering af Creative Cloud har problemet løst sig selv. Dette er tilfældet både på min Windows 7 og min Windows 10 installation.

    Du skal være logget ind for at fortsætte