Kan godt forstå der ikke er en gruppe hvor man kan klage.

This topic has been reported for inappropriate content

Dette emne indeholder 2 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  tjeptjep 5 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
nis1
Participant

Hej.

Da der ikke er en speciel gruppe hvor man kan klager gør jeg det her.

Utallige gange har der været problemer med online siden efter I “fornyede” jer , sider kunne ikke vises, sider med videoer virkede ikke osv.  Jeres undskyldning, beklager med vi er i gang med at udbedre det. kan det virkelig tage 3/4 år  ??? eller er det dårlige IT folk ??.

 

Flere gange har der været rod med abonnementet, med rod i betalingerne .

Senest fra Juni til sep. 2018, hvor min kone bestilte intro pakken med 2 blade og IP kamera, den blev betalt med mit Visa kort.  Da den så blev opsagt, kom en bekræftelse med oplysning om en manglende betaling på 98 kr.. Jeg ringede, sendte kopi fra banken om at den var betalt og trukket 98kr fra min konto.

Fik derefter oplyst at  de ikke kunne hæve beløbet som de havde forsøgt ca. en månede senere, og den blev afvist.  Spurgte indtil hvor pengene så var blevet af, da hverken jeg selv eller min bank kunne se beløbet var gået ind igen, men kun den var trukket fra min konto. Det var mit problem at fremskaffe oplysninger om hvor beløbet så var havnet, men banken kunne heller ikke se det.  Her efter skrev kunde service at kundenummeret var min eget og ikke min kones, som de oplyste ved at skrive kundenumrene, MEN på den fremsendte kopi af indbetalingskortet fremgik det tydeligt at det var min kones kun de nr. og den var betalt med kreditkort.

 

Efter den service vælger jeg hvis der ikke sker noget meget positivt, at opsige mine abonnementer og betale de 98kr da det har kostet meget mere både for kunde service og jeg selv med den tid der er brugt.

Ufatteligt med de kvitteringer og kopier der er fremsendt at det stadig er mig så bare skal betale dobbelt for abonnementet, der burde virkelig strammes meget op hos Digitalfoto og få mere styr på det hele.

 

Det var så bare min meget sur opstød, og skrives kun for at fortælle andre hvordan kunderne behandles. Samtidig vil de i den lokale fotoklub også høre om måden man er nød til at kæmpe på hos Digital Foto.


harrylarsen
Participant

    Jeg har også en klage!

    Jeres tests er under al kritik, det er ikke tests men bare en gengivelse af salgs brochuren, har før skrevet til jer, men uden resultat

    har i tænkt at lave om på det? hvis ikke fornyer jeg ikke mit abonnement.

    ikke tak for noget.

    Harry Bjørn Larsen


    tjeptjep
    Spectator

      jeg har også problemer med en opkrævning , har også sagt ja til et Velkomsttilbud , de første numre er gratis , efterfølgende har jeg trofast  betalt for numrene , men har opsagt det , NU har jeg fået en regning på 703,- kr . og jeg har kun 8 numre

      det er stort besvær for mig at opklare det her . venlig hilsen michael seegert

      Du skal være logget ind for at fortsætte