Da der ikke findes en gruppe hvor man kan henvende sig og “klage over bladet” , skriver jeg her.
Det er nu over 4 mdr. siden Digitalfoto gik i luften med deres nye online blad.
Gentagne gange siden den nye online gik i luften i januar 2017, har jeg kontaktet Digitalfoto, om ting der ikke virker på siderne.
Jer er en af dem som benytter siderne meget, men er virkelig kørt sur og træt af skidtet ikke virker og kan søge det jeg vil bruge.
Har godt nok fået lidt godtgørelse, for alle de gange jeg har henvendt mig om ting der ikke virker, men nu synes jeg de burde give alle lidt ekstra til de abonnementer vi betaler for, bladet og en online side med kurser og videoer som ikke virker .
Måske jeg skulle have en gratis abonnement indtil det virker, så skal jeg nok tjekke siderne ud for fejl og mangler, og indberette dem nu da de ikke selv kan se det.
De lover og lover at nu sker der noget inden for en uge, og så har der lige være ferie osv. intet hjælper trods en ferie, , man skulle tro de havde fået klaret hovedet og fået ny energi efter ferien, men har de mon taget ved lære af mobilselskabernes kundesupport. ??
Hvis Digitalfoto mener det er så svært at få op og køre, så siderne virker, kan ses og bruges, samt søgefunktionen der kan finde det der søges på uden at ” UPS der skete en fejl ” vi arbejder på sagen dukker op, hvorfor så ikke gå tilbage til den gamle side indtil det hele virker og er afprøvet.
Og få så ansat nogle dygtige IT mennesker der ved hvad de arbejder med, så onlinebladet kommer op at køre.
Beklager mit sure opstød, men andre firmaer, ville hurtig lukke hvis de ikke levede op til det kunderne betaler for.
God påske
Bruno Nissen